Tuesday 7 February 2012

..diriku bukan dirimu..

ok hai u alls ... amer alexis here..fuhhh~ pnat bercampr pening aku nak mnyiapkan blog ni..akhirnyaa dapat pun buat...amer sbnarnya xbrapa nk kreatif bab blog ni...klau ber 'FACEBOOK' boleh le... haahaha.,,
ok amer nak crita sikit tntg al-kisah hidup amer...critanya bermula dari 18 Februari 1994 ..  di hospital didaerah muar , johor... terdapat wanita yg cantik lg comel ( ummi aku la tu) ingin mlahirkan anak (aku) ditemani oleh suami tersayang (ayah). .ayah dgn pnuh risau dan tak tentu hala si suami mnunggu klahiran (aku) dan isteri trcinta...selang beberapa jam mnunggu akhirnya aku selamat dilahirkan...dgn rasa kesyukuran ayah mnadah tangan memanjatkan ksyukuran.....ummi dan ayah mmberikan nama bayinya yg comel dgn nama 'MUHAMMAD AMER SYAKIRIN' (hehehehe) .. errrr...aku disekolahkan dn dberi ddikan yg amat 'strategik' .dan belaian kasih syg yg amat smpurna.. dri kecil smpai lah bsar mcm skrg ni kasih syg tu tak prnah luntur walaupun sikit...sbb tu aku syg ayah n ummi aku forever .dri dunia smpai akhirat... kini , aku dh mningkat ke alam remaja.. satu demi satu rintangan yg aku tlah lalui.. skrg , dgn pnuh perasaan gentar n gmuruh aku mnunggu kputusan SPM .. (huuuuhhh~seram sejuk bila dgr RESULT SPM) ..hmmmm lg...aku ada 5 org adik bradik . aku anak ke 4 .. nk kata mnja tu xlaa...tp boleh la...tp..ntah laa.. *ape aku mngarut pun xtau* hahahahahah... ok lahhh ... skrg aku dh jd mcmni ------>
 hahahahahha..amacam? haa...nk tau? time ni aku tgh mrenung ke masa hadapan.. (katenyerrr) :p hihihihi
aku mmg xsehensem korg2 diluar sana tu..tp aku ttp bersyukur dilahirkan didlm kluarga yg pnuh ksih syg ni ...dan aku enjoy dgn ape yg ade... ok daa...aku dah xtau nk ckp ape lg.. lain kali amer update lg..ok daaa....bye2 alls.. <3 wassalammm~ (^_^)

No comments:

Post a Comment