Thursday 9 February 2012

berokband story

hai semua.. salam 1 malaysia dan slam 1 dunia... harini nk citer sikit la kan crita yg x berapa nak hot n sensasi ni...aku nk citer sikit..pasal berokband aku yg tersayang ni...nak bermanje la plak dgn aku... mmg cari nahas btol la  ken. harini dy terlalu BERHEMAH  sgt . lembab! like a ''cow dung'' =,=' . patah semangat aku nk ber 'FACEBOOK' .. ape pon xbleh~ aku rasa dy saje mintak aku bayo cpat. hahahha... rilex bro...calm down..kikikikiki .... errrr ,,, gara2 berokband ni aku pendekkan masa ber facebook aku.. 
amacam? hensem x muka broadband aku? hahahahaha.... ok laa.. asyik nk ckp pasal berokband aku ni je bikin hti panas...nak tukar topik..tapi....xde crito den nak kobar.. aku dok conteng panjang lebar ni tah ade org baca ke tidok.. kahkahkha ! lantak ar.. kesah plak aku.. *tangan didada mata keatas*  .dah3.. errrr..... sy akhiri karangan sy dgn assalamualaikum wbt... sekian~ salam 1 malaysia <3

No comments:

Post a Comment